Odpowiednie umeblowanie
Każdy z nas ma jakieś wyobrażenie na temat tego jak wygląda call center. Czy to z własnego doświadczenia, czy z filmów wiemy, że to otwarta przestrzeń, podzielona na kilkanaście lub kilkadziesiąt boksów, w których pracują konsultanci. Konsultanci, dla których najwyższą wartością jest czas. Jeśli rozmawiają to pracują i jest im płacona stawka godzinowa. Dlatego meble do call center muszą być jak najbardziej ergonomiczne i dostosowane do potrzeb pracowników. Wygodne, obrotowe krzesła – konsultanci spędzają wiele czasu siedząc, powinny mieć możliwość dostosowania do indywidualnych potrzeb każdego konsultanta. Sprawdzają się dobrze wyprofilowane w odcinku lędźwiowym krzesła. Stoliki powinny być zaokrąglone na brzegach, aby nie uwierać konsultantów, powinny mieć także swobodne miejsce na nogi. Meble do call center to nie łatwa do wyboru rzecz. Do mebli warto dołożyć także ekrany wygłuszające poszczególne boksy, tak aby w przestrzeni nie powstawało nieprofesjonalne echo, a osoba do której konsultant dzwoni wszystko dokładnie słyszała.