Elektroniczny obieg faktur
0 votes, 0.00 avg. rating (0% score)

Każdy praca wiąże się z wystawianiem faktur czy rachunków. Zajmowanie się nieruchomościami nie jest tutaj żadnym wyjątkiem. Sprzedajemy domy, czasami jakiś wynajmujemy, więc jakieś przychody są, a klienci muszą płacić za nasze usługi. Jednakże faktura albo rachunek może się zgubić wśród innych dokumentów, jeśli o to nie zadbamy. Dlatego warto przejść na elektroniczny obieg faktur, który ułatwi nam zarządzanie nimi. Jak sama nazwa wskazuje, będziemy tutaj wykorzystywać komputer, który okaże nam się naprawdę pomocny. Wyeliminuje większość błędów, które jako ludzie często popełniamy, dzięki temu nie będzie potrzeby ciągle poprawiać ten sam tekst. Dodatkowo nie zawsze znamy się na tego typu sprawach, przez co później ponosimy tego konsekwencje oraz możemy ponieść odpowiedzialność za opóźnione płatności i karne odsetki. Nie będzie to miłe doświadczenie, dlatego warto mu zapobiec, zanim będzie miał miejsce. Warto więc przynajmniej raz skorzystać z elektronicznego obiegu, zamiast papierowego.